USA,Washington D.C

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Sara - 30 september 2009 00:21

Just för tillfället befinner jag mig i ett stadium av resan där det mesta går ut på att fylla i olika papper och försöka få en läkar tid till min hälsoundersökning. Det är grymt mycket papper som ska fyllas i och skrivas ut, hämtas på skatteverket och kort som ska tas. En hel del inte-så-intressanta-saker med andra ord. Dock är det endel av resan, jag är väldigt tacksam över att jag åker med en organisation som verkar ha lite koll. Allt jag ska göra, skriva ut, hämta och ta med mig till ambassaden har dom koll på. Man får mail om vad man ska fylla i vart och vad som händer här näst. Själv, utan min organisation skulle jag aldrig palla med allt detta!


Kan varmt rekomendera skaninaviskainstutionen (aupair in amerika) som organisation om du funderar på att åka som au-pair till USA ..(dom är bra än så länge i alla fall)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Min resa som au pair.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards