USA,Washington D.C

Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

Virginia & Washington D.C

Av Sara - 1 januari 2010 03:23

Jag insåg att jag inte har talat om att jag är framme hos min hostfamily. Jag kom sent igår kväll, de stod och väntade på mig på tågstationen med en stor skylt med mitt namn på. De var massa känslor som poppade upp när jag såg dem, jag blev jätte glad samtidigt som jag insåg att jag ska bo med dem i ett helt år. Jag måste vara galen på något sätt! Men de gick bra, vi pratade massa och åkte igenom hela D.C så jag fick se massa kända platser. Jag såg t.e.x Vita huset & monumentet, massa andra saker som jag ite kommer ihåg just nu!


Idag har vi firat nyår här i huset, visserligen är det inte något nytt åt här än men de kommer om 2 ½ timme .. Vi har ätit massa god mat, lekt med barnen och ätit lite mer god mat ungefär. Det är massa mor och farföräldrar här så jag har haft fullt upp med att hänga med i alla konversationer och alla skämt hit och dit. För de är många av dem! De är jätte roliga verkligen..


Jag är sliten och trött så de blir en tidigt kväll för mig, vad som hönder imorgon har jag ingen aning om. Alla ska sova över här så vi ska nog äta en stor frukost tillsammans och sen vet ja inte. De blir som det blir ..


GOTT NYTT ÅR <3

 
 
Emma

Emma

1 januari 2010 14:02

Gott nytt år kära du !

http://emmibo.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

1 januari 2010 17:15

Hoppas allt är bra! Happy new year!

 
Isabella

Isabella

1 januari 2010 18:36

Gud vad kul att allt gått så bra och att familjen verkar bra! :D Keep up the good work. Snart kommer jag och joinar. 17 dagar idag (eller ja, 21 tills jag kommer till DC)!

http://iisabella.blogg.se

 
Emmie

Emmie

2 januari 2010 09:30

Låter underbart, om en vecka kommer jag till D.C :)

http://madebyemmie.blogg.se

 
V

V

3 januari 2010 12:49

Gott nytt ar! Vad schyysst du verkar ha det!!!! Ah njut njut njut! massa nytt forstar jag!!! kram virre

http://verpan.blogg.se

 
Sandra

Sandra

3 januari 2010 16:46

Sv: SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT att höra att du kom fram välbehållen Saris. Kom hit nu nu nu, kom nu! :)

http://sandraaandersson.blogg.se

 
Ingen bild

Ann-Charlotte

4 januari 2010 10:05

Härligt att höra att du kommit fram och att nu kunna få läsa om ditt äventyr. Ha en det riktigt bra på det nya året och sköt om dig! kram Ann-Charlotte

 
Sandra

Sandra

5 januari 2010 17:03

Sv: Blir nog till att uggla hus idag, är rätt trött så blir till att ligga i sängen och glo på lite serier och ta det lugnt. :D Hihi.

http://sandraaandersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 7 januari 2010 20:47

Jag antar att jag måste ta tag i detta och förklara för er varför de varit tomt här..   Resan till USA var något jag hade sett fram emot hur mycket som helst, de var de enda jag ägnade mina tankar åt innan jag åkte iväg. De var också de enda jag ...

Av Sara - 30 december 2009 20:14

Må USA brinna i helvetet... Är det du Rickard lilla som skrivigt det? :) ...

Av Sara - 30 december 2009 19:57

Måste börja med att säga att min mage är upp och ner och fram och tillbaka! Idag och om några fluttiga timmar sitter jag i ett främmande hus med en främmande familj som jag ska bo och jobba hos. JAG ÄR NERVÖS!   Igår kväll åkte vi in till New Yor...

Av Sara - 30 december 2009 19:55

                    Fler bilder kommer en annan gång, detta var bara några av cirka 300 bilder som vi tog under våran tur till New York turen vi hade igår kväll! Det var underbart, skriver mer om de snart :) ...

Av Sara - 29 december 2009 04:34


  Jag glömde ladda upp denna bilden. Min värdmamma har bakat detta och skickat till hotellet. Jätte gulligt och jätte gott var det verkligen! Pratade med henne i telefon förut också, de känns jätte bra när jag pratar med henne. HOn verkar så rolig...

Presentation

Min resa som au pair.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards