USA,Washington D.C

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Sara - 25 december 2009 17:25

Hörde ni vad jag sa? Ja ni hörde rätt, jag kan äntligen säga "imorgon börjar mitt äventyr" .. Hur galet är inte det? Imorgonkväll styr jag mot Arlanda och lämnar Karlstad bakom mig för ett bra tag. Närmare bestämt ett år. Galen panna! De borde vara jag.


Just nu bubblar de massa känslor i mig, jag vill åka och jag längtar som en tok. Men jag ska lämna alla här hemma så länge. Men de bästa är att de finns kvar när jag kommer hem igen.. Tur de! Ikväll ska jag säga hejdå till galet mycket folk, de kommer nog bli endel tårar men de får jag ta. Vi ska ha en jätte bra kväll, det är ett som är säkert!


SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER DETTA! Snart blir det verklighet!!!!

Av Sara - 25 december 2009 01:32

     

Jag bakade bröd imorse som jag hade med mig till maten idag. De blev riktigt gott faktiskt!


Vi har haft en underbar julafton, alltid är de kanon! Öppnat paket i massor och umgåtts tillsammans. Teo fick ett twister spel av mig så där av den snygga bilden på mig och rickard. Vi spelade tills svetten rann av oss. Men kul hade vi!


Nu ska jag sova för imorgon ska jag ut och träffa lite kompisar. Sista kvällen på 1 år.. Känns fortfarande overkligt. Om 2 dagar är jag påväg till arlanda för att åka tll USA. Knepig känsla detta!

GODNATT!

Presentation

Min resa som au pair.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards