USA,Washington D.C

Direktlänk till inlägg 2 november 2009

VISUM

Av Sara - 2 november 2009 09:30

Idag har jag skaffat mitt VISUM till USA-landet. Jag är grymt mycket på väg åt rätt håll nu ska jag be att få tala om för er! Jag var jätte nervös, helt sjukt. Alla jag vet har varit där sa att de inte var så farligt men jag trodde nog att de skulle bita mig i örat i alla fall. Men nu i efterhand kan jag också säga att de inte alls var farligt. Inga problem över huvudtaget. Gubben som pratade med mig var faktiskt riktigt rolig. Det var kul att prata engelska med någon som kan engelska och jag fick även erfara att min knackliga engelska duger riktigt bra! SÅ JAG HAR ETT VISUM FÖR 13 MÅNADER I USA, helt galet underbart!


En sak till, jag drar om mindre än 2 månader! Hejdå Sverige säger vi då, ses om 1 år!

 
 
Jossan

Jossan

2 november 2009 09:52

min saris, är verkligen vuxen nu..lite ledsamnt känns de..men o andra sidan är jag så glad för din skull! hoppas du har de bra nu Sara. Men hur ska de här gå, om du redan är saknad för att du bor i Örebro? usch..mycket facebook får de bli!
love you S

http://lilybell.bubbleroom.se

 
Ingen bild

Marie

2 november 2009 10:00

Bäst jag kommenterar här också :) KUL, äntligen är visumet klart! Tog det lång tid? Jag var där i en evighet.... Nu är du snart i USA, underbart Sara!

 
Ingen bild

anita

12 november 2009 20:14

Kan du stanna längre än du får så att jag måste hämta dig?
Snälla!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 7 januari 2010 20:47

Jag antar att jag måste ta tag i detta och förklara för er varför de varit tomt här..   Resan till USA var något jag hade sett fram emot hur mycket som helst, de var de enda jag ägnade mina tankar åt innan jag åkte iväg. De var också de enda jag ...

Av Sara - 1 januari 2010 03:23

Jag insåg att jag inte har talat om att jag är framme hos min hostfamily. Jag kom sent igår kväll, de stod och väntade på mig på tågstationen med en stor skylt med mitt namn på. De var massa känslor som poppade upp när jag såg dem, jag blev jätte gla...

Av Sara - 30 december 2009 20:14

Må USA brinna i helvetet... Är det du Rickard lilla som skrivigt det? :) ...

Av Sara - 30 december 2009 19:57

Måste börja med att säga att min mage är upp och ner och fram och tillbaka! Idag och om några fluttiga timmar sitter jag i ett främmande hus med en främmande familj som jag ska bo och jobba hos. JAG ÄR NERVÖS!   Igår kväll åkte vi in till New Yor...

Av Sara - 30 december 2009 19:55

                    Fler bilder kommer en annan gång, detta var bara några av cirka 300 bilder som vi tog under våran tur till New York turen vi hade igår kväll! Det var underbart, skriver mer om de snart :) ...

Presentation

Min resa som au pair.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards